Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Levering en uitvoering van de overeenkomst

Artikelen besteld via deze webwinkel worden momenteel geleverd in België, Frankrijk, Nederland, Duitsland en Luxemburg. De levering gebeurt door Bpost.

Heeft u specifieke vragen contacteer ons via mail [email protected]

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de klant, binnen de 14 kalenderdagen, onverwijld worden gemeld via mail naar [email protected].

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door Miamor (= Giselda Marku) was geboden.

Artikel 6: Herroepingsrecht

De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen dit via mail naar [email protected].

De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan Miamor (= Giselda Marku) heeft meegedeeld, dit maximum in periode van 24u na de ontvangst van de goederen heeft gemeld via mail [email protected], terugzenden of overhandigen in de winkel. De klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de klant. 

Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Miamor (= Giselda Marku) zich het recht voor om de klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, ongedragen en onbeschadigd met aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen. Aankopen tijdens solden worden niet terug genomen noch geruild noch teruggestort. 

Indien de klant de overeenkomst herroept, zal Miamor (= Giselda Marku) alle tot op dat moment van de klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Miamor (= Giselda Marku) op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan Miamor (= Giselda Marku) wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen. Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de klant voor een andere wijze van levering dan de door Miamor (= Giselda Marku) geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.

FAQ verzenden & retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer een product op voorraad is, dan wordt de bestelling binnen 48u verzonden. Bestellingen die tijdens het weekend worden geplaatst, worden ten laatste op dinsdag (indien werkdag) verzonden. Wij versturen onze bestellingen met bpost, waardoor wij een snelle verzending kunnen garanderen.

Let op: Als gevolg van de coronacrisis is het bij onze bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal, waardoor de standaard levertijd momenteel 1-5 werkdagen is. Ook het beloofde tijdsvak van de bezorger kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op jouw begrip voor deze situatie.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvangt u van bpost een mail met track & trace nummer, waarmee je de status van uw zending kan volgen via hun website (track.bpost.cloud).

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor bestellingen van producten met een orderwaarde van minstens € 150 is de verzending binnen België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde betaal je € 6 verzendkosten per bestelling.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

In geval van afwezigheid komt de postbode de volgende dag nog een keertje langs. Indien u nog steeds niet aanwezig bent zal de postbode een afwezigheidsbericht in uw brievenbus stoppen. Zo kan u vervolgens het pakket de dag nadien afhalen in een bpost-postkantoor of een postpunt in uw buurt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat kan ik doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of indien (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met ons. Wij zullen jou vervolgens adviseren wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Kan ik een product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder reden het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen. Om een product te retourneren, moet je ons eerst schriftelijk, per post of e-mail op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen een termijn van 14 dagen is verzonden.

Hoe moet ik een product retourneren?

Het product dient te worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren en zo goed als mogelijk in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. De klant staat zelf in voor de verzendingskosten voor het retourneren van de bestelling.  

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is terug gestort?

Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dan ontvang je het volledige bedrag dat je betaald hebt, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Hoewel wij wel de oorspronkelijke verzendkosten terugbetalen, ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Je moet dus zelf de kosten betalen die nodig zijn om het product terug te sturen naar ons.

Kan ik mijn bestelling ook gratis retourneren?

Ja, het is altijd mogelijk om uw bestelling gratis te retourneren in onze winkel te Voorstraat 13, in Kortrijk.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Spring Summer is here! ! Verbergen